Wednesday 21 September 2011

Sakit Perut :P


Aduihh...sakitnya perutkuu..hari nie aku x pegi kolah coz alasannnya sakit perut ? Aku pon x faham knpa Harus SAKIT PERUT ! Tpi rasa best jugak x pegi kolah :) heeee....lagipon keja folio geo aku x siap lgii...terlepas jugak..sebenarnya ari nie memang akai x mau mai kolah...tut2 sakit perut...heeee...


Esok ?? pegi x kolahh..ermmmmm...tngok la kalau angin baek..lagipon esok ada senii...nie yg mlaz nk pegi kolah tuu...cekgu seni tu garang sngat ! aritu dah kena denda atas kerusi lepas nie atas apa la pulak ! ntah2 atas mejaaaa....silap2 hilang kepala..hak3..yg lagi satu aku geram...cekgu seni tu ambik tong sampah kelas aku...sebabnya x pegi buang sampah...Geram gilek kottt....Pastu x bagi kami buang sampah dlm mejaaaa...pastu nk buang kat mna ??? kat depan diaaa...!


Pastu nk suwoh kami beli tong sampah baruuu...bnyak laaa..ingat owang kaya sangat ka nk beli2 niee....Dah arrr...Mlzz nk citew lahi...rasa mcm nk marahh jeeee...udah2 la tuuu..heeee OK ! Sampai sini sajewww...BYE...

ASSALAMMUALAIKUM,

No comments:

Post a Comment